Zmatirani deli elementov VZROKI PREPREČEVANJE – premalo utrjen plašč, ki je izpostavljen vlagi iz zraka – preveč debeli nanosi – previsoka vlaga med sloji nanosa – občutljivost podlage za razredčila – napačna količina trdilca – utrjen ali vlažen trdilec – prekinitev postopka .
Poškodba prevleke, ki jo povzroči korozija kovinske podlage. VZROKI PREPREČEVANJE – mehanske poškodbe zgornjega premaza – nepravilna priprava podlage – brez protikorozijske zaščite kovinskih plošč in zaprtih delov – takojšnje popravljanje napak na površini nanosa – temeljito čiščenje kovinskih površin – .
Mehanske poškodbe površinskega premaza, ki jih povzročajo udarci kamnov. VZROKI PREPREČEVANJE – udarci kamenja, ki povzročajo krušenje premaza – nanašanje preveč trdih materialov, ki niso odporni na udarce – pomanjkljivosti med uporabo je težko preprečiti – mesta, ki so še posebej .
Praske na vrhnjem sloju po samodejni avtopralnici. VZROKI PREPREČEVANJE – nezadostno predpranje avtomobila pred vstopom v avtopralnico – preveč mehak zgornji sloj – pranje svežega, neustrezno suhega laka – uporabite predpranje – uporabljajte kakovostne lake – ne perite svežega laka .
Razkrite pigmente zaradi postopne razgradnje snovi, ki tvorijo film. VZROKI PREPREČEVANJE – slaba kakovost laka (nenormalni pigment ali smola) – napačna količina trdilca – agresivne snovi iz naravnega okolja – nepravilna nega prevleke – uporabljajte preizkušene materiale – uporabite ustrezno količino .
Vidne lise nepravilne oblike, ki nastanejo zaradi delovanja agresivne snovi na zgornji površini prevleke, odvisno od dolžine izpostavljenosti, ki lahko povzročijo razbarvanje, korozijo, pokanje in posledično lušenje nanosa. VZROKI PREPREČEVANJE – ptičje iztrebke, ki polagajo dolgo apno na lak – pojavljajo se .
Prelivanje starih barv, zaradi prodiranja redčila. VZROKI PREPREČEVANJE – nanašanje preveč debelih slojev temeljnega premaza, – napačna količina razredčila (HS temeljni premazi) – preveč debela prva plast temeljnega premaza, – prekratek čas sušenja, – nezadostno sušenje kita ali temeljnega premaza, – prehod .
Vključki in nečistoče v laku. VZROKI PREPREČEVANJE – malomarno očiščene površine – brušenje premaznega materiala v bližini kabine – neprimerna obleka ličarja – izsesavanje onesnaženega zraka v kabini prevleke – naj bo delovno mesto čisto in v redu – pred brizganjem .
Kapljice ali gube, podobne nabrekanju prevleke na navpičnih površinah, solze in tako imenovane zavese. VZROKI PREPREČEVANJE – napačna izbira materialov za nanašanje premaznih pogojev nanašanja prevleke (prepočasna redčila), – prenizka viskoznost nanesenega premaza – preveč hladna mešanica ali predmet, ki ga je .
Luščenje laka kot posledica izgube oprijema med lakom in barvo VZROKI PREPREČEVANJE – preveč debele plasti barve in laka – presušena barva – nanesite primerno debelino slojev – nanesite ustrezne materiale v skladu s tehnologijo, ki jo priporoča proizvajalec POPRAVILO .